MutluY_E çok tuhafıma gitti.7-8 kat kesıyorlar. Bunu kendinize neden yaptınız ki? Benim ki epiduraldi. Hiç ama hiç bir şey hissetmedim. Sadece dokunuşların ne olduğunu anlıyordum o kadar. Ona rağmen o şekilde beni 7 kat 8 kat kesmeleri travmasını atlatamıyorum. Doğum esnasında çok paniktim. Doktorum müdahale edemiyordu ve çatımın dar olduğunu söyleyıp sezeryana aldılar. Çok pişman oldum. Hala hem kilo bakımından hem uyuşukluk vs olsun, hele o ağrılar ölümden beter…. her türlü yaşam kalitemi düşürdü. Ama evladim için değer,gene de çok şükür.