elassmom 5. ve 6. aylar berbatti bizim de. Normalde 2-3 kez uyanirdi geceleri ama 5 aylik oldugundan beri dediginiz gibi meme agzinda dursun istemeye baslamisti. Aciktigindan da degil, cunku zaten sut cekmiyor, sadece geveliyordu. Bende de su Nursing Aversion denilen seyden olustu o aylarda bu yuzden. Yani bu meme gevelem olayi sinirlerimi inanilmaz yipratti cunku acayip huylanmaya baslamistim. Hala da bu sorunum devam ediyor ama cok sukur ki 7. ayini bitirince uyumaya basladi. 7. ayi yeni bitmisti. Yine bir gece agzinda geveleyip duruyor, ben de bu Nursing Aversion meretinden dolayi agliyorum bir yandan. Oyle bir noktaya geldim ki artik dayanamayip yatagina biraktim uyumadan. Ben de koltukta agliyordum sessizce. Kizim biraz mirin kirin etti, biraz yatakta dondu falan, sonra kendi kendine uyudu 😱 O gece 8 saat kesintisiz uyudu, 1 kez kalkti ve yine ayni yontemi uyguladim. Emzirdim, gevelemeye basladiginda yatagina biraktik. Yine ayni sekilde uyudu. Onumuzdeki hafta 8 ayi bitecek ve biz bu 8. ayin cogunu uyuyarak gecirdik cok sukur. Arada birkac gun bozuldugu oldu tabi ama genelde guzel gitti. Bu arada, ben daha once de birkac kez bu yontemi denemistim ama olmamisti. Cok uzun sure aglamisti kizim ve pes etmistim. Demek ki o zamanlar hazir degilmis, simdi hazirmis diye dusunuyorum. Bazen yine agliyor ve direniyor ama zaten uyuyup uyumayacagi aglamasindan anlasiliyor. Uyuyacaksa yavas yavas siddeti ve sikligi azaliyir aglamasinin. Uyumayacaksa tam gaz devam. O zaman alip tekrar emziriyorum. Biraz daha mayismasini bekliyorum. Sizin de bir sure sabretmeniz gerekebilir. Belki de ek gidaya gecmemizin de etkisi vardir, bilemiyorum. 6. ayi bitince gectik ek gidaya. 7. ayi bitince de uyumaya basladi.