Arkadaşlar kızım 7 aylık ek gıdaya geçtim ilk zamanlar çok güzeldi herşeyi yiyip içiyordu şimdi ise ağzını açmıyor bir kaç gündür alt dişide patlamak üzere şişmiş dokunuyorum acıtıyor var birşey yani gece uyanması yoktu bu aralar çogaldı dişten kaynaklı su an ek gıdayı reddediyor olabilir mi