mervenaz Kızlar adet görecekmiş gibi ağrı oluyor ama gelemedi diğer hamileliğimde 40 bittikten hemen sonra olmuştu sizce normalmı 3aylık iğne vurdum ama vurmadan bir birliktelik yaşandı korkmaya başlıyorum artık
patiquin mervenaz ben doğum yapalı 3,5 ay oldu hala olmadım. 1 seneye kadar olmaması normal kabul ediliyor ama siz bir de iğne vurdurmussunuz. Korunma yöntemleri hormonlu olduğundan o da etkilemiş olabilir gecikmeyi
zumrasmom_ mervenaz 3 ay oldu doğum yapalı 40 çıkmadan oldum geçen ay da oldum döngüm düzenliydi bu ay olmadım bende korkmaya başladım 2 tane erken gebelik testi yaptım 1 tame nirmal test ve gidip kan verdim çok şükür korktuğum başıma gelmedi bebeğim çok küçük henüz ve zor bir süreçten geçiyoruz o yüzden çok klrktum var diye sağlık ocağındaki domtor emziriyorsun normal ilk 14 ay böyle olabilir dedi. Ablam da ben 1 ay oluyordum 1 ay olmuyrdum emzirmeyi bırakınca düzeldi dedi
mervenaz Mrymmdfnmm Adet sancısını çektiniz ama değilmi vallaha korku girdi djksjs😂 nabacağımı bilemedim zumrasmom_ Melek2845 patiquin hobby_catolog_hk
Melek2845 İlk dogumda bende hemen olmustum bu ikinci dogumu yapali iki ay oldu bende hala olmadim. Ya hersey ilk dogumla ayni olcak gibimize geliyo ama sanirim olmuyo. Tempo, havalar hatta yaş bile etkiliyo sanirim.
patiquin mervenaz aynen bende olacak gibi ağrı yaşadım bir kaç kere ama olmadım. Son zamanlarda da ağrı olmadı bir daha
hobby_catolog_hk mervenaz bugun doktora gittim. Bi süre daha adet olmazsın dedi. İlk doğumumda 5 ayda olmuştum. Ama evet evet olacak gibi ağrı oluyo arada.
Mrymmdfnmm mervenaz Yok canım olmadığım süre içinde hiç adet sancısı çekmedim. İlk adetimde sancılı olmadı. 2. De olmadan ayaklarımı yazın baraj suyuna sokmuştum çok sancım oldu o zaman ona bağladım