O1Anne doğru yapıyorsunuz ben uyku eğitimi alan mağdurlardanım kızım şuan 18aylık eğitimi 13aylıkken almıştım zaten 2gün sonra bıraktım devam edemedim bağ zedelendi siz en güzelini yapıyorsunuz ben çok pişman olmuştum kendime şunu dedim minicik hiçbişey bilmeyen benden başkası olmayan bebeği neden tek başına uyumaya zorladım ağlattım zaten kendi elbet uyuyacak zamanı geldiğinde dayan şimdi emek vermesem ne zaman vericem diyip kahroldum inanın sizi tebrik ediyorum oyüzden