asrinhatasi Zeyzesare 5dk sürüyor tık diye bitiyor. Daha önce alttan muayene deneyiminiz varsa aynı onun gibi geçiyor. Derin nefes alıp rahatlamaya bakın o esnada. 🌸
Duygusaljelibon_ Zeyzesare ben yaptıramam şahsen çünkü hem adeti geciktiriyormuş hem çok ateş bide ağrı yapıyormuş onunda kayma ihtimali var nasıl olsa spiral var diye gaza gelip eşin şey etmesin kdkdkd
Zeyzesare asrinhatasi odam sonra ki süreç nasıl çok fazla kanama oluyor mu şuan hastalığımın 2.günündeyim spiral taktırdıktan sonra kanamam daha çok mu olur🙄
asrinhatasi Zeyzesare kanama oluyor evet. Bundan sonraki adetlerinizde kanamanız da artacak ama 5-6ay içinde düzene girecek tekrardan. Arada akıntılarınız olabilir onlar da sıkıntı değil.
hasmelad Ben de taktırıcam Takarken değil de sonrası endişelendiriyor beni Kanama oluşu Ve bakır mı hangisi iyi
gunesinayi0301 hasmelad devlette taktirirsan sormuyorlar bile ve reglim çok uzun gelmiyor 4 gün geldi benim şuan bitti tabi çok ağrılı geçiyor regil dönemi ve ilk gün taktırdıktan sonra çok aşırı ağrım olmuştu haataneye kadar gittim o dereceydi resmen doğum sancısıydi herkes de bir olmuyor tabi ki
Glpyrzcrmik Ben hormonlu taktırdım sonrasında tabiki kanamam oldu lekelenme tarzında. Ama ona da güvenemiyorum spirale rağmen hamile kalan çok insan varmış. Şuan kaydığından şüpheleniyorum dr kontrolüm var inşallah kaymamıştır.
Zeyzesare Glpyrzcrmik ikimiz de korunucaz birde geri çekilme olsun böyle daha iyi sanki tabi herşey Allahtan
Zeyzesare Duygusaljelibon_ o da korunacak bende yapmam lazım çünkü şuan istemiyorum herkeste aynı olmuyor bugün biriyle konuştum orada rahatmış 2 kez taktırmaya gelmişti 🥰
Duygusaljelibon_ Zeyzesare iyi ozaman sevindim kuzum inş bişey olmaz ay ne bilim oraya bi cisim sokuyolar falan insan bi tuhaf oluyor dkkdkd rahat edemezdim ben
Zeyzesare Duygusaljelibon_ ben de çok korkuyorum başta karşıydım da ne yapalım 🥰 ağır taşımamam gerekiyormuş dikkat etmem lazım
gunesinayi0301 Zeyzesare ertesi gün geçti ağrı kesici iğne vurununca sadece adet dönemlerim de ağrım çok oluyor o kadar
Zeyzesare Duygusaljelibon_ ağrı yapar diye korkuyorum sonrası nasıl olucak bilmiyorum neyse bakıcaz bakalım hayırlısıyla inşallah
Birdunyabircennetannesi Zeyzesare 5 dk sürüyor Endişe etmeyin hiç acı olmuyor Hafif kasılma oluyor takılırken karnınızda o kadar Yalnız gitmemelisiniz ama