nmlgmz Arkadaşlar dolapta dün sagdıgım süt var. birde bugünün ikiside ayrı poşetlerde aynı soguklukta karıştırıp vermem uygunmu?????
anayimbenana__ nmlgmz dolapta 3 gün bekleyebiliyor diye benim peşpeşe 2 günde sağdığımı birlikte verdiğim oldu
1cocuksevdasi nmlgmz karsima instada yabancı kadınlar çıkıyor sütü sagip birbirine karıştırıyorlar bişey olmuyo herhalde sizde görmüşsünüzdür mutlaka
esengulyldrm İkisi de aynı sıckalıkta yani sopuk olduğu için verebilirsiniz ben cok verdim bir sorun olmadı olmsdıgını da doktor söylemişti zaten soğuk sıcak karıştırmamak gerekiyor okadar