Hep vicdan yapıyordum kendi kendime çocuğum tek olmasın kardeşi olsun yazık bilmem ne 😪
Bu yüzden ikinciyi yapma fikirleri geliyor gidiyordu
Ve birgün karşıma bir video çıktı uzman psikolog danışman;
🌟 ÇOCUĞUNUZA KARDEŞ YAPMAK İCİN DOGURMAYİN👏🏻👏🏻
İkinci çocuğu onu istediğiniz için yapın ve bu dünyaya getirin ilk çocuğunuz için değil !
Bu söz hayatıma yön verdi resmen 💆🏻 ikinci çocuktan vazgeçtim 😂😂
Arada kalmış gelgitler yaşayan annelerimize dokunmak istedim selam olsun 🖖🏻