Merhaba arkadaşlar 7 aylık bir bebeğim var. Mama meme gittik 6. Ayda tam ek gıdaya geçtik. Bebeğim mamadan ziyade çorba püre yoğurt bunları tercih ediyor çok zir mama içiyor sütümü sağıp veriyorum onu güzel içiyor. Mama Ama kullanıyorum bir aydır aynı kiloda. Bizim gibi olan var mı?