Diş mi bilmiyorum ama benm de oğlum öyle.sürekli ayakta durmak istiyo emeklemek tatmin etmiyo.yürütecide kullanmayı beceremiyo.bende biraz bunaldım nasıl oyalicamı bilmiyorum kitap asla okutturmuyo sürekli ağzına almak istiyo.değişik oyuncak weriyorum oyalanma süresi 5 dk bile değil.