Nilya88 Açıkçası bişey olduğunu düşünmüyorum ama yinede içimi rahatlatmak istiyorum sinirlenince bazen titrer gibi oluyor işaret var bıcır bıcır konuşuyor taklitler yapiyor ama her dediğimi tekrar ediyor herşeyi biliyor az önce bı bardak su vardı arabalarını getirmiş küçük arabalar bunları yıkayım tertemiz olsun diyo konuşması baya iyi ama tekrar etmesi canımı sıkıyor bide çok takıntılı sizde de varmı atipik otizimde de benzer şeyler var ondan sormak istedim
Lazerlimunafik Nilya88 Tekrar ediyor derken? Mesela neyi tekrar ediyor konuşma açısından mı bu tekrar? Misal “anne bak, anne bak ” gibi mi Soru sorar gibi, eğer bu şekildeyse her hangi bir sorun yok gayet normal bu şekilde tekrar etmesi.
Nilya88 Lazerlimunafik ya bu ara ikileme başladı annem oyuncak almıştınız geldi mi diyo geldi geldi diyo ya da yok yok var var gibi ama onu sıkıntı etmiyorum bazen tekrarlamayi abartıyor bizim söylediğimizi tekrarliyo
Lazerlimunafik Nilya88 ☺🥰 çok normal tedirgin olmayın çok güzel hatta sürekli soru sorar merak ettiği için sizin söylediklerinizi veya bir kimsenin söylediği şeyleri tekrar edebilir. Bu şekilde öğreniyor ☺