Merhaba 6 aylık bebeğim var Son bir haftadır geceleri yarım saate bir uyanıyor Emziriyorum uyuyor yatağını koyunca 5 dakika sonra Geri ağlıyor kucağıma alıyorum geri uyuyor yatağına koyunca yine ağlıyor Bu sabaha kadar devam ediyor nedenini bir türlü anlayamıyorum gündüzleri hiç böyle bir sorun olmuyor güzel uyuyor ama gece olunca sürekli böyle Normalde kucağa alışkın bir bebek değil Bu yeni olmaya başlayan bir şey artık gece olsun istemiyorum böyle bişey yaşayan var mı