minikbalinannesii Norveckizi dogdugndan berı deca-tabs kullanıyoruz .sız neden bırakıyorsunuz. Bana da bır arkdas dedıkı ocean kullan ıcerıklerı temız demişti de ondan soruyorum
yavrupotuncek Norveckizi hiçbir vitaminin içeriği zaten temiz değildir ama önemli olan daha az temiz içerikli olması
Asiye1102 Norveckizi bnde ocean veriyorum ama en temizi newvit diye biliyorum bitsin newvit kullanacağım
Asiye1102 Norveckizi newvit, bestiron, ocean ve sidefer. Bunları bi araştırın google da hangisi içinize sinerse onu alın. İçeriği temiz olanlar bunlar ama en temizi newvit
Norveckizi Asiye1102 oceanın ıcerıgı temız degılmıs Altı aYlıktan beri onu kullanıyordum bnde🥹 Yarın nevwit alacagım tesekkur ederm