tosbikannesi6 Sevensevilen bn ztn dediğim gibi sicile işler diye korkup götürmezsem kötü olursada bu kez vicdan azabı çekerim. O yüzden a farklı yerlere gidicem
112233445566 tosbikannesi6 bence eğitime goturmezseniz asıl çok pişman olursunuz belliki çocuğunuzda yaşıtlarından gerilik var tanıya odaklanmayın belki otizim belki gelişim geriliği belki uyaran eksikliği vs. Bunu düşünmek yerine eğitime odaklanın yaşıtlarıyla arasındaki farki makas açılmadan kapatın bu yaşlar çok önemli burda bı kadının çocuğu üç yasinda konuşmaya başladı diye sizinkide öyle olacak değil doktor ne diyorsa onu yapın bikac doktora sorun tanıyı doktor koyar özel eğitimciler değil eğitimden biseyi yoksa bile bişey kaybetmezsiniz ama biseyi varsa egitimsizlikten çok şey kaybedersiniz
Sevensevilen tosbikannesi6 yazdıklarıma ek olarak raporsuz kendi imkanınızla gereken eğitimleri çocuğunuza aldırabilecekseniz o başka. Bu imkanınız varsa uzmanların görüşlerine göre ilerleyebilir siniz. En doğru yönlendirmeyi çocuğunuzla seans yapan yapabilir
gozdegunduz incir-receli yanlış anlamazsınız eğer bi şey sormak istiyorum. Uyaran eksikliğine ne sebep oluyor acaba.
kurtege tosbikannesi6 istanbuldayız . Hemen bir araştırayım . Şu hastalıklar azalsın götürmek istiyorum . Havale geçirdiği için korkuyorum kalabalığa çıkarmaya
Fasulye12 Cisemcagan17 eğitsel tanıların , hafif -orta-ağır diye girişi yapılıyor. Her otizm tanısı alana ağırdır denilmiyor.
Cigdemss tosbikannesi6 hayır. Adli vaka değil ki bu. Ayrıca eğitimde her kademede yenileniyor destek eğitime ihtiyaç var mı yok mu diye. İleride okul rehberlik servisi sizi yönlendirir. Ama gerçekten aile istemezse bir şey olmuyor