Doktora götürdüm kilosunu takip etti dediki mama verme, ama çok ağlıyor dedim arsızlığından alıyordur dedi bir sonraki ay sağlık ocağına götürdüm 600 gr almıştı ebede mama ver dedi yani ne yapacağımı şaşırmıştım artık psikolojik olarak gerçekten tükenmiştm yapacak bir şey yok mama ve anne sütü vermeye çalışıyorum