Sonsuz32 Yürürken dusmesı normalmı yoksa bır sıkıntımı var günde 2.3 kere düşürüyo yürürken 2yas annelerı sızın cocuklarınızda oylemı
slkmsncemile Bizim cadı freni patlak. Onun gibiyse o yüzden olabilir. Gaz var fren var freni tutmuyor gazı veriyor sonrası yok 😀🤣 yinede bir doktora baktırın. Kardeşimde de düz tabanlık çıkmıştı mesela. (Biz götürdük bir şey çıkmadı.)