Hiilyuss betulmutlu sanah kahvaltı öğlen yemek bi ara meyve en son çorba her uyandıgında bei seyler yediriyorum uyuturken de emzirip uyutuyorum
betulmutlu Annekokusu bende o şekilde veriyorum ama doktorumuz 3 öğün yapmamı söyledi ama kızım yemiyor 😥
lceLady anneli Sabah klasik kahvalti veriyorum Mesela sabah peynirli omlet yaptım siyah ve yeşil zeytin kaşar peyniri ve pekmez verdim doymadı İlaveten meyva püresi verdim üzerine Gün içinde muhakak yogurt meyva püresi ve ana yemek veriyorum
rmysa06 Bende 2 ana öğün 1 ara öğün şeklinde veriyorum da çok yemiyor konudan bağımsız bişey sorcam kızlar mamayı günde kaç cc veriyorsunuz gece beslenmesi yapıyor musunuz
betulmutlu rmysa06 benimki de yemiyor maalesef meyve hele hiç. Muz kabız yapıyor bu yüzden onu da veremiyorum. Gece beslenmesi yapmıyorum eğer uyanır ağlarsa o şekilde veriyorum. Cc olarakta değişiyor yemek yiyip yememesine bağlı
Annekokusu betulmutlu evet bencede. Çevredekiler zorluyor beni neden yedirmiyorsun yedir yedir . Zaten yeterince yiyor yaşında bir bebek değil ki tabak tabak yesin insanları anlamak çok zor