Aslaniopbenimicin Enfeksiyon olduk, reflü var komple koliğiz yani…. Gündüz hiç uyumuyoruz zaten. Bitik bir anne bende böyle oldu şu zaman geçti demenizi bekliyor 😂 bir de sünnet ettircem 3 gün sonra
Glgkts Aslaniopbenimicin merhaba süreç nasıl oldu. Çocuğum 3 aylık aynı sizin gibi sünnet ettirmek istiyorum
zeyelaa Aslaniopbenimicin benim bebeğim de kolik sanırım reflü olduğunu nasıl anlıyorsunuz çok ağlıyor benimki de
dmlagnr Bizimkide kolik 6.aydan selamlar uzayan kolik vardı zaten agliyodu ha geçti ha geçecek baktım gecmiyo 6.ayda sünnet ettirdim zaten agliyodu 🤣 iyileşti ama hemen hiç tereddüt etme zaten ağlıyor bari o aradan çıksın
Aslaniopbenimicin Glgkts çok kolay oldu canım, Gürsel ateşe sünnet ettirdik 1 gün bile sürmedi acısı 1-2 saat mızmızlandı geçti 10 gün içinde krem sürdüm hep altını her açtığımda
Aslaniopbenimicin zeyelaa yani tabi fazlasını kusar ama reflü bebek her emmede kusar normal bebek fazlasını ara ara kusar zaten anlaşılıyor net sekilde