İyi akşamlar sevgili annelerrr :)
Oğlum 8 ay 1 haftalık bugüne kadar hiç mama vermedim emziriyorum 6. Aydan beridir de ek gıda veriyorum . Ama bugüne kadar gece her iki saatte 3 saatte bir uyanıyor emzirmezsem uyumuyor diş eti de şiş şuan ondan da ağrısı oluyor galiba ilk dişleri daha çıkmadı yeni geliyor. Sizlerin bu ayda nasıldı önereceğiniz bir şey var mı?? Çok yoruldum artık ağlayarak her gün sabaha kadar en az 4 ,5 kez kalkıyorum bazen geri uyutmakta da zorlanıyorum .