Hcmy_ mavigokyuzu120666 instada bakabilirsiniz 2 çocukla 98 puan almış bir anne şimdi koçlukta yapıyordu
mavigokyuzu120666 omurbebek12 siz ders programından memnun musunuz sorguluyorlar mı yapıp yapmadığınızı
mavigokyuzu120666 omurbebek12 aradım ama nir çok koç olduğunu söylediler sizin memnun kaldığınızın ismi neydi acaba ?
omurbebek12 mavigokyuzu120666 ben Zeliha hocadan alıyorum ve çok memnunum geçen sene de Fadime güzel hocadan almıştım
mavigokyuzu120666 omurbebek12 program baya yoğun uyabiliyor musnu günde kaç saat çalışabiliyorsun geupta ekliyim 16-18 saat çalışan Vr
omurbebek12 mavigokyuzu120666 ben koçumla konuştım onunla beraber karar verdik bölüm bölüm gidiyorum bende alan ve eğitim de var
mavigokyuzu120666 omurbebek12 ben de sadece gk gy var 6 aya yetiştirebilir miyim bilmiyorum 3 aya konuları yetiştirmem lazım ki tekrsr ce soru çözümüne 3 ayım kalsın