Kendimi çok kötü hissediyorum tadımlar yeni bitti karışımlara başladık yani maşallah ek gıdayı çok severek yiyor sürekli istiyor fakat mama reddi yaşıyoruz çok kötü bir şekilde su istiyor ek gıda verdiğim herşeyi alıyor ama mama çok zor yani en son 4 te içti şuan 8 60 ml zar zor içirdim ve uyudu nolur yardım edin ne yapmam lazım vicdan azabı çekiyorum resmen çocuk aç yattı diye biraz dalsın uykuda vericem mamasını