Yok memelerimi kesip atmaya az kaldı, Onca yollardan geçtim ilk emzirmeye başlayınca göğüs ucu yaralarıyla ağlayarak emzirdim tam geçti 3.ayda meme reddi başladı hoplaya zıplaya uykuda emzirdim ay sütüm azalmasın diye onca stilltea leri içtim persentil tablosunda hep en üst sınırdaydık çok şükür ama artık 15 aylık oldu gün içinde yemesi gereken yemeği içeceği suyu hepsini karşılıyorum ve iştahı yerinde, emzik almadı bebeğim ama beni kullandı uyurken emzik niyetine Allah rızası için çok yazı okudum kafam çok karışık zaten de süt bitti gibi bişey artık bomboş memeyi sakız gibi bütün gece çiğneme sine dayanamıyorum artık uykusuzluktan bayılmak üzereyim nolur söyleyin meme nasıl bıraktırılır?