tgbayy Selam arkadaşlar bebeğim 1 aylık. 2 gündür her emzirmeden sonra kusuyor sütü çıkartıyor. Sebebi ne olabilir?
3kedili2bebekli tgbayy aynı sebepten doktora gittim 2 gün önce yoğun gazdan dedi yani başka bir problem görmüyor iseniz gazını iyice çıkarmayı deneyin
atlasmom27 Benimde bebeğim öyleydi doktora gittim çok kilo almış her emmek istediğinde verme 3 saatte bir ver gazını çıkart demişti ama ben ağlamasına dayanamayacağım için emzirdim daha kısa tuttum emzirmemi düzeldi şuan