Merhaba, 3 aylik bebegim gece kesintisiz uyuyor. 3-4 saatte bir saati kurup uyandiriyorum emzirmek icin. Yoksa biraksam sabaha kadar uyanmaz. Iyimi yapiyorum kötümü yapiyorum kaldirmakla? Kaldirdigim zaman hemen emiyo ve bitince devam uyuyor. herkes baska bisey söylüyor o yüzden ne yapcagimi sasirdim 😟 Doktor terminimiz iki hafta sonra oldugu icin siz tecrübeli annelere sormak istedim. Tesekkür ederim simdiden cevaplar icin.