Bugün 7.ay kontrolu için doktora gittik ve mamayı azalt hatta kes ek gıda veriyorsun dedi bende 1 yaşına kadar mama ya da süt ne alıyorsa o ağırlıkta ilerlemek gerektiği için veriyordum dedim. Emzir ve ek gıda ver yeterli dedi. Hem emziriyorum hem mama veriyorum doğduğundan beri. Şimdi böyle söylenince kafam karıştı sütüm az geldiği için mama veriyorduk, mamayı azaltarak kesersem ek gıdaya yüklenmek zorunda kalacağım o da bağırsaklarını midesini zorlar mı günde iki öğün veriyordum. Ne yapmalıyım, tecrübelerinizi bilgilerinizi paylaşır mısınız