Usnac1995 hayır üzülmeyin remigtonum alt üst modelleri War benim şu an kullandığım Almanya’dan geldi
Bekarken de remigton kullaniyodun aşırı memnundum çok iyiydi 6 sene kullandım bir kere bile tamire vermedim modelini bilmiyorum ama remigton siyah beyazdi rengi uç kısmında çiçek deseni wardi böyle o çok çok iyiydi e tabi ben 2013 dönemlerinde almıştım ondan almak istedim.ama bütçemi çok aştı alamadım şimdi kullandığım hediye geldi oda remigton ama başka modeli her markanın alt üst seviyeleri War iyisi War kötüsü wardir elimdeki de iyi aslında hemen yapıyor ama akşam olmadan bozuluyor saçım moralim bozuluyor saçımldan mi yoksa makineden mi anlamıyorum