mahseb
benım bebegımınde bır yasına kadar oyleydı doktora goturdum kac kere kendılıgınden gecer dedıler bı yasından snra gectı gercekten ama benım bebegımın şu capaklanan bolge warya oradaydı kırpıgın ice gırdıgı yer goz yapısından dolayıydı cok cekıkdi gozlerı Sizinkide gecebılır kendılıgınden yıne ıcınz rahat etmıyorsa gosterın bı doktora