Merva96 elisannesi bu aylarda kilo alımı çok yavaşlıyor bizimde 1 aydır aynı kilomuz hareketlendikçe ter attıkça ve etrafı keşfettiği için memede fazla durman istemiyor gelişimi ayına göre iyiyse bence sorun yok
Yasemin158 elisannesi bizde ayni 5 ayligiz doktor mama baslatti 2 aydır ayni kilodayiz. Süt yetmiyor diye mama başladı mama verdim fışkırır tarzda kustu napacma bilmiyorum emmek istemiyor aslında 1 2 dakika anca emiyor
elisannesi Merva96 ebe sorun yok dıyo kilo sınırını biraz geçmiş sadece benim de kafama takıldı acaba ne yedirebilirim diye 🙃
Asyasemin2013 Beninkide 4,5 aylık. 3. Ayda 400gr, 4. Ay 600 gr aldı sadece cuma sağlık ocağına gideceğim kilosuna bakacağım gene az ilerliyorsa çocuk doktoruna gideceğim bakalım ne önerecek