Kızlar yarın 1 aylık kontrolüne gideceğiz ama 1 haftadır çocuğum doymuyor hep göğsümde emiyor bu sebeple göğüslerim hiç dolmuyor süt yapan her şeyi yiyorum içiyorum ama ilk günler gibi şişmiyor göğsüm. 4-5 gün önce son çare mama verdik oğlum susup uyudu. Bi sabah bi akşam veriyordum bugün öğlen de vermek zorunda kaldım eğer ki vermezsem 24 saat göğsümü eöiyor ve hırslanıyor. Kendimi suçlu hissediyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı :(