burilet yanınızdaki herkes herşeye yorum yapar hiç takmayın kendiniz araştırın bebeğinizi kendinizi emin olun en iyi siz tanıyorsunuz doyuyormu doymuyormu neden ağlıyor nasıl uyuyor hepsini en iyi siz biliyorsunuz. Bebeğiniz emdikten sonra uykuya gidebiliyorsa çişli bez sayısı normalse emin olun doyuyor doymayan bebek yalanmaz o normal bir refleksi aslında, doymasa uyumakta zorlanır sürekli huysuz olur vs. Ben etrafı hiç takmadım bütün eski kafalı yorumlarada kendi bilgimle cevap verdim hiçbirşey onların düşündüğü bildiği gibi değil mesela hapşırdığı gibi aman üşüttü hemen çocuk yorumu hayır yenidoğan sık sık hapşırır çünkü burun kılları gelişiyor sebep bu gibi, içiniz rahat olsun yani bebeğinizi en iyi siz tanıyorsunuz 😇😇