senaninanasi aynı şeyi yaşadım 3 yaşında benimki. Koltuk altı dışında her yerinde var. Sırtı ful tüylü, yüzünde de var.. biz hem çok şaşırıyor hem de çok tedirgin oluyorduk. Kaç kez doktoruna söyledik hep geçiştirdi. En son farklı bi doktora gösterdik bakar bakmaz hayır hayır bunlar kıl değil tüy dedi tepkili bir şekilde, olur bunlar normal dedi. Kesinlikle hormon bakılmaya gerek yok dedi. Bu kadar emin olduklarına göre demek bi sorun yok 🤷♀️