Oglum 3 yaşinda bademcigi normalden buyuk ve bi tanesi kanlı hep böyle yani kızarmis bi rahatsizlik vermiyor bazen horluyor tamam buyuk olabilirde kırmizi olmasi normal mi anlamadim alerji yönundende kotü durumu mesela normal insanin alerji degeri 30 40 en fazla 100 bizim oğlanınki on bin yanlis olmasin diye yaziyorum onn bin arastirmasi yapiliyorr deri testinde sadece ev tozuna alerjimiz cikti genetik test verdik sonucunu alicaz insallah ama bu bademcik olayi dusunduruyor beni oyle bi oglusum var ki doktora asla kendini elletmez 3 kisi tutucak öyle ..