Ceycey001 sadece b12 yüksekti 1 yaş kontrolünde kan bakıyorlar diğer değerler normaldi ama ne olur ne olmaz diye hematolojiye yönlendirildik orda detaylı kan hücrelerine falan baktılar bir şey çıkmayınca bazen sebepsiz yüksek çıkabiliyor dediler, ama bizim b12 değeri ertesi gün başka hastanede normal sınırlarda çıkmıştı başka hastanede yeniden tahlil yaptırın isterseniz