keremarasmomm Kızlar beş aylık bebeğim var ve damakları çok kaşınıyor rahatlatmak için tavsiyeleriniz var mı karanfil zeytinyağı karışımı ve tetagil kullanıyorum. Dondurup eline bir şeyler veriliyormuş o nasıl oluyor acaba
Meyveliburln Tedagili nasıl kullanıyorsun canım bende alacağım bizimde sıkıntılar başladı işe yarıyor mu
keremarasmomm Meyveliburln evet işe yarıyor ama bence zeytinyağı karanfil karışımı daha çok işe yarıyor. Parmağımla damaklarına sürüyorum canım o şekil kullanıyorum
keremarasmomm Meyveliburln karanfili ezip zeytinyağı ile karıştırıp dolapta tutuyorsun süreceğim zaman çıkarıp soğuk bir şekilde parmağımla damaklarına sürüyorum