gizeemarslaann Kızlar selam. Oğlumu sünnet ettireceğim de bazı yerler eski usul dikişli yapıyor bazıları plastik klipsle. Siz hangisini önerirsiniz acaba tecrübelerinizden yola çıkarak?
Sultanigde gizeemarslaann selam biz klipsli yaptırdık ve çok pişman olduk sonra yine dikiş atılmak zorunda kalındı
yagmure17 gizeemarslaann burada bi post atılmıştı epey önce klipsli sünnet pişmanlığı hakkında ama hatırlamıyorum başlığını sorun yaşamışlardı
Egem06 gizeemarslaann klipsli yaptırdık şimdiki aklım olsa eski usul yaptırırdım iyileşme süreci uzun oldu (10 aylıkken yaptırmıştım ) birde şimdi oğlum 28 kilo 5 yaşında biraz yaşıtlarına göre kilolu pipisi hep içinde 😂
Birannne @gizeemarslaann ben 5 aylıkken yaptırdım oğlumu klipsle yaptırdık ve 1 haftada tamamen iyileşti 5. Günde klipsi aldılar ama yavrum ilk gün çok ağladı yıktı binayı bizim klipsi fazla sıkmış ama ikinci gün ne ağladı ne huysuzlandı