yirmiikikasim23 Kizlar biz 2 bucuk ayligiz Allah askina mamadan sonra sirtina pat pat vurma olayi ne zaman bitecek ya bizimki bagiriyo istemiyo
yirmiikikasim23 mervegun ay hadi insallah bana hic bitmicek gibi geliyor. Birde biberonu cekince bagiriyo gaz alirken sinirleniyor geceleeri uykulu oluyo cikartmiyo 😔
aylizbebe Benimde kızım 2 ay 3 günlük aynı durumdayız. Kesinlikle pat pat yaptırmıyo sırtına ağlama krizine giriyo istemiyo
aylizbebe Ve tabi o gaz çikmiyor ama işte sonra gece gazdan kıvranıyo çok üzülüyorum ve masaj vs yapsam bile yetmiyo. Zaten bi kaç gündür huysuz eskiden gülerdi falan şimdi mutsuz gibi
Umutunannesi_ Biz beş aylığız malesef hala bitmedi her mama sonrası gazını çıkarıyorum gaz sorunu değişebiliyor kimi 4 ay kimi 6 bir yaşına kadar süren oluyomus
ebrusenaa Ah o gaz neler çekiyorum kullanmadığımız damla kalması hiç biri etki etmedi 2 ay 14 günlüğüz bizde