Oğlum 6 aylık 5 aylıktan beri ek gıda alıyor doktor kontrolünde. Az önce yemek hazırlarken onu mama sandalyesine koydum meyve filesine de muz koyup verdim. Bi yerden sonra yiyemiyor diye içinde kalanları çıkarıp yeni muz koyup tekrar verdim. Biraz oynadık uyku saati geldiği için yatağına yatırıp enzirmeye başladım birden fışkırarak kustu. Ağzından burnundan geldi ve baya bi kustu. Daha öncede bi kez böyle kusmuştu o günde sanırım muz yemişti onu tam hatırlayamadım şuan ama muz alerji yapar mı? Ya da alerji fışkırarak kusmaya sebep olur mu ?