16 aylık kızım, 13 ay 20 günlüktü yürümeye başladı. ilk zamanlar normal yürüyordu, yürümeye başladıktan 3 hafta falan geçince parmak ucunda yürümeye başladı. dışarıda normal yürüyor ama evde ilk üç adım normal basıp sonra parmak uçlarına kalkıyor. nasıl engelleyebilirim?