Kızlar schaferin düdüklü tenceresi var küçük küçük et doğrayıp atıyorum ama asla pişmiyor çok yavan oluyor önceden kısık ateşte 1 saat 20 dkya pişirdi şimdi 3 saat koysam yine pişmiyor sakız gibi ama çiğ gibi oluyor üstelik düdüklüm ne ses çıkarıyor nede hava veriyor ne yapacağım oğluma et yediremez oldum