Bsrgrbzz ikibebebiana bende kendime lenfoma teşhisi koydum 🙄😂 beze çenemin altında diye 🙄 oysaki başka hiç bir belirti yok yani terleme halsizlik kaşıntı vs. Bu yorumlar benide rahatlattı inanın. Hatta dün ne yapacağım diye düşündüm burda post mu açsam dedim sonra aman biri kötü yorum yaparda iyice kötü olurum diye açmadım öyle bi bakayım diye girdim uygulamaya ilk sizin postunuz çıktı şok oldum aradığım posttu 🙂
Bsrgrbzz ikibebebiana insan rahatlıyor valla birilerinden duyunca 🙄 aslında annem bende de var brşey olmaz dedi ama insan yinede korkuyor. Bende ki zaten 5 yıldır var yaklaşık yani bi geliyo bi kayboluyo. Hastalık o kadar çok arttı ki gerçekten bir yerimiz ağrısa hemen en kötüyü düşünür olduk 😞
06690669 ikibebebiana benım kızımda oldu o yuzden konuya bıraz hakimim. Agrı yapması daha iyi agrısız olması sorun ve yerınden oynuyor olması iyi birşey. Eger cok sert ver hareketsız olursa sorun oluyor. Çene altında çıkanlar ğek oynamıyoe ama yınede kayganımsı oluyor elledıgınız zaman boyun ve ensedekıler oynuyor mısket gıbı bu iyi birşey. Ultrasonda görünümünden anlasılıyor bide. Ben hastanede bı kız cocuguna denk gelmsıtım elımle elleyıp baktım ve gerçekten kemık gıbı semsertti doktor onları arastırılması ıcın baska bölüme gönderdi hemen. Kan degerlerinizdede sorun yoksa korkmayın. Allah korusun kanser vs olsa kan degerınde bazı degerler farklı cıkıyomus arastırılması lazım diyorlar
06690669 ikibebebiana ya gordugum cok farklıydı boyle çene kemiğinin tam altından byüümüş ve cocugun sanki yüz hattı gibiydi. Benm kızımında enfeksıyon kaynaklı ve dısardan bellı oluyor hareket ettiginde misket gibi şişlikler var. Boynunu saga sola yatırırken özellikle. Eşimde de var mesela hafıf bı soguk aldıgında bile azı dişin alt kısmında şişiyor agrı yapıyor hemen. Kafasını kaldırdıgında bellı oluyor
Caglab ikibebebiana benimde boynumun sol tarafında bir kaç senedir var reaktif lenf nodu ama biraz büyüdü gibi geliyo gene gidicem sürekli heryerimde sis lenf nodu inmiyoda bunlar anlamadım bu isten bende kafama takıyorum
321456 ikibebebiana benim koltuk altında ceviz büyüklüğünde olmuştu süt sağım makinası ile göğüslerimi sagarak yok oldu bebeğim ememedi göğüslerim büyükti ucu yoktur
06690669 ikibebebiana orasını bilmiyorum tanıdıgım bırısı degildi sadece muayene sırasında konustuk bıraz ama kanlarında felanda sorun cıkmıstı cocugun arastırma hastanesıne gönderdıler morallerı bozuktu doktordan sonrada bıseler sormak istemedim. Birde cocuk uzun suredır hasta gibiymiş bi türlü düzelmemiş kendı yakınlarındakı doktorlar anlamamıs annesı kzıının yüzünü tutunca farketmıs yorgun duruyordu cocuk Rabbım kımseye boyle dermansız dertler hastalıklar vermesın
Lilyum2729 Canım benimde sağ kulağımın altında var şişlik belki 10 senedir kaç tane kbb uzmanına gittim bunlar vücuda zararsız kistler dedi hepside ne zaman akıntı yapar renk değiştirir vs o zaman gösterirsin dediler şuanlık hiçbir sıkıntı yok dediler
KLORAK ikibebebiana benim de ensemde var 2-3 tane ve dediğiniz gibi boynum çok ağrıyor sanki hep tutuk hep kıtlatma isteği. Çok ağrıyor. Siz gittiniz mi doktora sonuç ne?
Fedoraxn Melekannem valla hiç küçülmedi aylar geçtikçe milim milim büyüyor. Bazen şişiyor o zaman çok acıyor özellikle bu mevsimlerde. Yazın askılı giyince çok sorun olmuyor yani hava alması gerekiyor. Hava almayıp terlersem çok acı veriyor.
Melekannem mormenekse12 merhaba her yer derken nerede var acaba ? Benim karın orta hatta her iki kaşıkta ve boynumda var sizi de merak ettim önemsiz mi dediler
gizemilbay ikibebebiana aynı durumdayız canım maalesef benim boyun bölgemde artıyor olan bezeler şişmiyor ama yenisi oluşuyor sonra biraz küçülüyor gibi oluyor çok korkuyorum artık çok sıkıldım ya tamamen geçsede kurtulsak ama olanlar küçülüyor ve öyle kalıyor 🙄