Ne olur yakınlarında da olan varsa cevap verirse çok sevinirim oğlum 2 buçuk yaşında ilaç kullanmamıza rağmen nöbet geçiriyor uykuya tam dalıcakken başına gelen var mı gelişiminde konuşmasında sıkıntı yok ama ben çok yoruldum ölüm istiyorum rabbimden