nuurrtrkmn ben hep geceleri de değiştirdim. Az olsun, dolu olsun farketmez gördüğüm an değiştirdim. Pişik olma riski yüksek, çiş alkali ortamdır, uzun süre ciltle temasta kalıyor, ikinci sebep sabaha kadar buz gibi soğuk oluyor çişi, o da idrar yolu enfeksiyonu yapar. Bunlar umrumda değil diyorsanız yine siz bilirsiniz.