Melo-fndkc geçen bir arkadaşa daha yazdım bu konuda, ben bu konudan çok çok üzgünüm. Şöyle ki aşırı katıydım çok ince eleyip sık dokuyarak bir ek gıda dönemi geçirdim kızımla, 3er gün tadımlar filan aman alerji çıkar ilk gün 1 çay kaşığı 2. Gün tatlı kaşığı metoduyla ilerledim.. sonuç şuan 25 aylık asla ağzına yeni şeyler, yada normal şeyler koyamıyorum. Asla yemek yemiyor, aşırı ön yargılı vs vs ben biraz bu katılığıma bağlıyorum. Ve alerjileri varmış 17 aylıkken öğrendik, ne oldu o 3 gün tadımlar dimi 🥲 Hevesli olduğu, istediği zamanlarda azar azar tattırsaydım belki de yeni tatlara, denemelere bu kadar ön yargılı olmazdı. Hep kendimi suçluyorum bu konuda 😔 Bebek istiyor mesela ver yesin ne kafaymış bendeki de yok çay kaşığı yok tatlı kaşığı ölçüyle ilerlemişim 😔etrafımda kim serbest bir ek gıda geçirdiyse ve herşeyden verdiyse çocukları çok güzel yemek yiyor maşallah🫠Allah nasip eder bir çocuğum daha olursa kesinlikle anam babam usulü gideceğim 🥶🥹