Haydinn Kızlar nereye şikayet edebilirim bunu tam kaydırağa geçeceği yer yarı kopmuş tehlikeli ama kızımda asla anlamıyor yapma etmeden tek bi parkımız var zaten bulunduğumuz belde de ?
Haydinn Haydinn parkı üç bölme yapmışlar ve bi kaç yerde de yine aynı sorun demirler düşmüş yüreyecekleri yerde korkuluklardan bazıları düşmüş
Marianne Haydinn belediyeye yazın fotoğrafını atın. Mersindeyiz, aynı gün olmasa da hafta içinde gelip hallediyor.
aybikreis Haydinn Belediyeye söyleyin. Çocuklara tehlikeliyse daha da kırın kullanılmaz hale gelsin en azından birinin canı yanmaz
Haydinn marsiyen bende öyle söyledim ama eşim onlar hiç bişi yapmaz diyorlar ki zaten hiç bi çalışma faaliyetleri de yok dikkate alıncanı sanmıyorum çok küçük bi yer burası
Haydinn aybikreis yani kendim nasıl kırabilirim ki bilemiyorum önce bi belediye ile görüşüp olmadı cimere yazacağım teşekkürler