nkaa Merhabalar kro 5 ay düzeltilmiş 3 ay lık olan bebeğim var doktorumuz tadımlara başlayalım dedi ve yoğurtla başlamam gerektiğini söyledi mama ve anne sütü aldığı için geçebiliriz dedi 1 çay kaşığı ile başlıcaz var mı bizim gibi bi süreç yaşayan
emellee nkaa bizde prematüre doğduk 4ay 10günlüğüz. Son bir aydır sadece mama ile besleniyordu doktorumuz ek gıdaya geçelim dedi. 4gündür 2tatlı kaşığı şeklinde başladık yoğurda.
Prematureannesi2 Aynı tarih doğumlular sanırım benim kızımla bende ufaktan geçmeyi düşünüyorum ama doktorumuza danışmak istedim öncelikle