Benim gözaltı morluğum ve çöküntü var büyükte olunca gözler halıyle cok belli 2.5 sene önce göz altı ışık dolgusu yaptırmıstım doktorda bırer hafta arayla bır sırıngayı azar azar enjekte etmişti hatta doktorum bana senın gozlatlar bır yarım yada tum bır şırınga bıle istiyor seneye gel tekrar ustunden gecelım dedı bu kımısınde 6 ay kımısınde 1 sene bazen uc seneyı buluyor demıstı morlugu engellemıyor cunku benımkı genetik ama cok fayda etmıstı cokuntu gıdınce orda bır ısık efektı oluyor morlugu kamufule edıyor bu ay baya erıdı ve gerçekten o goruntuye alısınca hemen yaz gelsınde gıdıp yaptırayım diyorum o zaman doktorum senınkı genetık mezoterapiler felanda var ama gecıcı senın ıcın demıstı yapmadım onu ama en azından kapatıcılarım iş görüyor hem cokuntu hem morlukla kat katta sursem bellı oluyordu morlugum