Sienna bizim kız yazın 4 yaş olacak. Oje, ruj merakı başladı. Su bazlı çocuk ojeleri var, onlardan aldım. Sürünce mutlu oluyor, ama her gün istemiyor. En fazla 3 kez sürdük, hevesi geçince bıraktı. Ben ruj sürerken istedi, renkli nemlendirici aldım. Kendisi sürüyor. Hep pantalon giyen kız normalde, arada elbise giyer, atlayıp zıplamak zor olunca çıkar diyor. Hevesin alınca bırakıyor. Hiç engel olmuyorum. Bence siz de kararlarına saygı duyun, yapmayınca daha da çok sinirli olacak, unutmayacak, sürekli isteyecek.