Kendi yediğimiz yemeklerden hiç vermedim daha ama buharda, haşlama tarzında olanları da yemiyo, penolopeden çorba karışımları da aldım birkaçını sevdi fakat hep aynı şeyi yemesini istemiyorum. Sorum şu sevgili anneler, kendi yediğimiz yemeklerden tattırmasın bi sakıncası var mı, sizler n’aptınız? (6ay 17 günlüğüz)