Merhaba dünden beri kızım sebepsizce ağlıyor emmiyor zorla emziriyorum günlük emdiginin yarısını bile emmedi altı temiz gazı yok ağlıyor sürekli sakinlestirmesi çok zor uyumuyor bile gündüz en az 2-3 saat uyuyan bebeğim uyumuyor gece de uyumadı napacagimi şaşırdım 2 aylık olacak nerdeyse neden böyle yapıyor