Seren1510 Kızlarrrr acil öneri lazım çaycı alacağım hangi marka tavsiye edersiniz seçemedim bi türlü 😞
Esoz1110 Seren1510 bende anneme hediye almak istiyorum annemle gezerken english homeda gördük 1900 tl kendi markaları kadın hiç şikayet almadık ürün güzel dedi bende o kadar ona vereceğime bilindik bir marka alsam diye düşündüm ama bende kararsız kaldım
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Valla beko almayında ne alırsanız alın tamam iyi güzel ama bir sesi var matkap gibi
yagmure17 Seren1510 homend konuşan çelik çay makinesi var bende çok memnunum tavsiye ederim öncesinde karaca vardı bunu kullanınca dedim karacanın neymişki yani
tmtalya Seren1510 Emsan korkmaz karaca arzum fakir grubu almayın berbatlar. Ben Arçelik kullanıyorum memnunum. Annem de Arçelik aldı. Tefal de güzel